kolmapäev, 11. juuni 2008

triple hop

ma ei ole eriti äge kirjutaja tegelikult üldse. pluss, nüüd on lõpuks tegelikult ka aega hängida, ilma süümepiinadeta, junou. seepärast mainin lihtsalt ära, et baka on lõpetatud ja jäänud on veel vaid paberi kättesaamine, mis on liiga vaevanõudev minu meelest :P eeniveis. sain B kokku, ja see on täiesti hea. väga hea nagu hinne isegi ütleb. see on üks asi. teine on see, esmaspäeval käisin kontserdil kaa. Massive Attack from Bristol, London, as ragne would say. me likes it. nende muusika on laik pöörfekt.. plus veel see , et publik oli kõige normaalsem üldse üle terve aja ja õhku oli ja ruumi oli ja keegi ei trüginud. niiet. kõik oli hea hea. ofkoors nad mängisid angelit ja teardropi. aand õnneks tuli ära ka risingson. kõik oli veel parem kui muidu :P oleks tahtnud kuulda karmacomat või man next door vms.. :P out of the body experience again. selles mõttes, et ma kipun olema kinda kuskil ära, tunne oleks nagu oleks kehast väljas ja vaataks pealt kuidas ma ise kontserdil olen. kahtlane.
täna sõidan koju. lõpuks. jee.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar