neljapäev, 11. oktoober 2007

mis mõttes nagu?

me läheme nüüd novembris teatrisse. kolme aasta jooksul vist kolmas kord kui vanemuise uksest sisse astun. üks oli veel, aga see oli lihtsalt kontsert. polnud päris teater.
täna näitas elo lemmikõppejõud meile videot kuidas šamaanid trummi teevad. hiljem ütles ta, et see variant oli kindlasti tellitud värk ent muidu oli päris huvitav. augu puurimiseks kasutas ta mingit huvitavat naaskli moodi asja kuhu oli nöör ümber keritud ja mingi asjandus küljes nii et ta käitus nagu puur, ainult et kondimootoriga. uni tahtis kangesti peale tulla, sest mingi ümin käis taustaks :D eniveis. teises filmis olid mingid handi lapsed kes nägid välja täpselt nagu nukitsamees. tüübid püüdsid kala naftaga reostatud veest. täitsa hull. ja siis ta muidugi otsustas, et täna ta ei viitsi rohkem midagi rääkida meile. lahe. 20 minutit istusin koos eloga lossi koridoris ja nautisin päikest.
täna saan lõpuks oma juhendajaga ka kokku. loodan et läheb hästi ja värki ja kaua ei pea jutustama. mulle ei meeldi kaua jutustada :P ja et ta on rahul mu ideega. noh jah. palju lugemist ootab täna ees.
ja ma arvan, et see tõlke seminar on mingi trikiga värk. sest peaaegu iga kord on mul sellega mingi jama. seekord ei saatnud mailhost mu kirja ära ja kui ma Lossi arvutiklassi kohale jõudsin, polnud postkastis midagi. jooksin koju tagasi. helistasin mariale. õnneks oli ta kodus ja sain tema juurde printima. seekord saatis kirja ilusti ära aga maria süsteem ei tundnud minu wordi faili ära. jooksin uuesti üles tagasi ja salvestasin varasemasse formaati. igaks juhuks panin usbi peale ka. läks õnneks. maria andis mulle veel päris õunamahla ka kaasa. megahea oli. kui tundi lõpuks kohale jõudsin oli möödas juba mingi 25 minutit vist ja nad olid just kontrollimisega alustanud. et selles suhtes mul vedas. jooksutrenn oli ka asja eest ilmselt jah.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar